3 vær. andelslejlighed, 75 m2, Månedlig ydelse kr 3900
€1.260.000,00
Description
3 vær. andelslejlighed, 75 m2, Månedlig ydelse kr 3900, altan
UDELUKKENDE BYTTE :)
Salg bliver aldrig (!!!) aktuelt :)
JEG HAR:
En stor tre-værelses (stue, 2 x soveværelser, spisekøkken, rummeligt toilet m. seperat brus og vindue) på 73 kvm (+ badeværelse - generelt virker den større) på 3. sal.
Smuk gammel stuk med plankegulve, 3.80 cm til loftet, gamle franske døre og stuk.
Altan m. sol indtil eftermiddag ud til aflåst grøn gård med legeplads og græsareal.
Måske københavns lyseste lejlighed - store vinduer og ingen bygning som skygger for lysindfald på den anden side af gaden.
På hyggelig gade med kirsebærtræer, lige rundt om hjørnet fra nyrenoverede Langelands Plads (stor legeplads, soppebasin etc) og tæt på hyggeligt caféer og indkøbsmuligheder (Coffee Collective, Det Rene Brød, Babbo, Netto, Irma, Mad og Kaffe, Ramen To Biiru etc).
Søde naboer, dygtig bestyrelse og en bondsolid forening med ingen uforsvarlige lån etc.
En billig husleje på 3900 kr om måneden (u. el og internet, men inkl. varme, vand og altan). Falder snart med cirka 500 kr. Andelen koster cirka 1.260.000 kr.
Desværre ingen tilladelse til hund.
JEG SØGER:
En andelslejlighed på Nørrebro i en stærk forening uden uforsvarlige lån. Måske Vesterbro. Max 1.300.000 kr og nogenlunde samme udgifter om måneden som min.
Den skal være delevenlig - så enten en to-værelses med spisekøkken, ellers meget gerne større.
Meget gerne lys og med god højde til loftet.
Jeg er åben for 3-parts byt også, så sig også gerne til hvis du leder efter en 4-værelses på 1.sal på Ægirsgade: https://www.dba.dk/noerrebro-andelslejlighed/id-1066003037/
Send gerne information + et par billeder af din, hvis min lyder som noget for dig/jer.
Pas godt på hinanden :)