Hej alle.
Får du Orpington til salg?
I givet f...
Beskrivelse
Hej alle.
Får du Orpington til salg?
I givet fald, er vi interesserede i;
1.3 eller 1.4 (eller flere) Orpington af STOR race købes.
Ønskede farver er i prioriteret rækkefølge:
Agerhønsefarvede (Gul/sort båndet(?))
Guld/sort randet
Sølv/sort randet
Vi køber gerne 1 år gamle høns eller venter gerne på, at der bliver kyllinger til salg i løbet af sensommeren.
Endeligt har vi mulighed for udrugning af æg i maskine, men foretrækker at de er udklækket naturligt hos hønemor..
Vi bor i Kibæk ved Herning til orientering, blot aht. transporttiden af hønsene.
Vi afhenter og transporterer naturligvis selv i plastbur til transportformål.
SKRIV meget gerne en SMS, hvis du har planer om at avle og sælge ovennævnte, da vi meget savner at pludre med vores høns i det daglige.
På forhånd tak.